niedziela, 2 października 2011

Wybaczcie!














Kochane wybaczcie mi, że nie opisuje. Nie mam kiedy....praktyki codziennie od rana, potem uzupełnianie papierów. Wczoraj i dziś miałam juz zjazd na podyplomowych. Jutro mam wolne na uczelni póki co więc wracam dzis do domu, bo jutro pojde do szkoly.

Jestem szczesliwa. Maz bardzo o mnie dba. Wyrecza mnie we wszystkim, az czasem za bardzo Gotuje, piecze, sprzata. Szykuje kanapki na uczelnie,podczas gdy ja jeszcze leze badz sie szykuje. Okazuje mi duzo milosci, serca, uczuc itd.

A jutro pierwszy miesiac od naszego slubu....szkoda, ze nie mozna go przezyc jeszcze raz.


4 komentarze:

  1. Czytam Was, więc postawowiłam życzyc Wam cudownego życia po ślubie:) Gratulacje! Śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby całe wspólne życie było jak ten wspólny miesiąc :) A fotki bajeczne :) Wyglada jakbyscie byli w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. allle super, aż się ciepło na sercu robi...

    OdpowiedzUsuń
  4. To łóżko z baldachimem, na wodzie jest świetne:)
    Czekam na więcej zdjęć ze ślubu!

    http://szczesliwykwiatuszek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń