sobota, 30 lipca 2011

7 rzeczy:)

Kochane do zabawy zostałam wytypowana przez Panne-truskawkę, 7 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie:

1. Nie jestem typem domatora i siedzenie na dłuższą metę w domu doprowadza mnie do białej gorączki.
2. Często w wielu sprawach dopada mnie słomiany zapał. Najpierw zaświta iskierka w głowie, a po pewnym czasie coś się ulatnia.
3. Nie lubię czytać książek-ani lektur szkolnych, ani prywatnie.
4. Nie wyobrażam sobie życia bez elementu różu wokól mnie.
5. Jestem smsholikiem- wysyłam lawinę smsów codziennie do mojego K oraz znajomych.
6. Nie ruszam się z domu bez jakiegokolwiek elementu biżuterii na sobie.
7. Nienawidzę kiedy ktoś podważa moje zdanie i chce zrobić inaczej niz ja tego chce.

Do dalszej zabawy zapraszam Wioluśkę i Bronkę o ile mają ochotke:)

6 komentarzy:

  1. Hmmm a ja co tam napiszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ! widzę, że wróciłaś!

    przyznam, że niektóre punkty z tej siódemki bardzo mnie zaskoczyły!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już gdzieś na blogu odpowiadałam na te pytania:) ale z zapałem mamy podobnie;/niestety ten słomiany i u mnie przeważa:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię róż i czerwień:)

    http://szczesliwykwiatuszek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem w szoku w jak wielu punktach totalnie się różnimy :)))Nie znoszę wysyłac smsów, uwielbiam czytać i jestem domatorką. No i nie mam słomianego zapału :)

    Ale też nie wychodzę z domu bez biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń